For english, please scroll down

Veel Gestelde Vragen:

Wat is de status van mijn order?

Er is geen communicatie tussen fabrieken en groothandels, als er iets in bestelling staat weten we niets todat het verstuurd wordt . Op het moment dat het vervalt krijg ik daar bericht over en neem ik contact met je op! (Door corona duurt het allemaal langer.) Als je vind dat het te lang duurt kan ik het altijd omruilen of annuleren! Bedankt voor uw begrip.

Titel niet gevonden:

Als u op zoek bent naar een cd, lp of dvd, maar u kunt die titel bij ons op de site niet vinden, vraag hem even aan via de Whats-App functie onderaan de pagina

Out of stock:

Betekend dat de platenmaatschappij op korte termijn deze plaat niet in productie zal nemen en je hem dus ook niet kan bestellen op dit moment.

Wanneer afsturen:

Wat betreft het verzenden van je bestelling is het in beginsel ons streven een bestelling af te sturen wanneer deze compleet is, als u meedere items heeft besteld waarvan de levertijden ver uiteen liggen kunt u voor de optie deellevering kiezen. (4 euro) Bij AfterPay: Deellevering is dan ook mogelijk, bij de eerste levering wordt wel de hele factuur gestuurd, omdat die niet gesplitst kan worden.

Alle titels die op de website staan zijn of komen weer op voorraad. Na betaling ontvang je een bevestiging met de VERWACHTE levertijd. . ( het heeft geen zin om te bellen voor een status dus! )

Levertijdinschattingen

Het kan voorkomen dat een artikel niet op voorraad is het kan gebeuren dat in de fysieke winkel iemand anders u net voor is geweest. dat zit er normaal een leverijd op van 2 tot 7 werkdagen. Vinyl uit bijvoorbeeld Amerika kan langer duren dit omdat mijn leverancier een order opspaart i.v.m. hoge verzendkosten. Duurt het te lang Chat dan even dan even en dan kijk ik even wat de status is. Als er een X staat als leveringstijd betekend dat het item nog moet uitkomen er staat op de site de datum, die soms ook verschoven wordt. Als de levertijd onbekend is betekend dat het item in herdruk zit dat kan 2 dagen duren maar ook 2 maanden. Leveringstijden zijn altijd gebaseerd op het bestelverleden en biedt geen garantie's  

Awaiting RePress

Betekend dat een plaat in herdruk zit. Je kan hem wel bestellen, maar de levertijd is onbekend! Dat kan 2 dagen of 2 maanden of nog langer zijn!

Pre-Order  

Betekend dat het label een release heeft aangekondigd voor een bepaalde datum, deze datum kan wijzigen als bij deze datum weten staat dat erbij, Als er TBA betekend dat to To Be Announced , er komt een datum maar dat is nog niet bekend !

Delayed 

Betekend dat een plaat net uit is maar nog niet in de winkel dat kan door import maar ook door een probleem bij de leverancieer.

Defecten Crosley

Mocht uw Crosley niet goed werken of niet bevallen, de retouren van de Crosley gaan rechtstreeks naar de importeur en worden gratis repareert en of omgerulld voor een nieuwe. Neem eerst contact op met bovenstaand Live Chat  voor verdere instructies. De Crosley gaat niet naar de winkel retour.  De gratis LP kan niet terug, gedraaide lp's kunnen wij niet terug nemen.

Terugbetalling:

Vind altijd plaats op dezelfde wijze als u betaalt heeft (** Met Paypal vervalt na 180 dagen de automatische retour procedure u moet dan zelf  een paypal-link naar ons sturen zodat wij u ook na 180 dagen kunnen terugbetalen. Het adres kunt u via de chat of telefoon vragen)

Ophalen in de winkel

Wilt u iets in de winkel ophalen vraag het eerts even via de Live Chat  om te horen of het door u gewilde item daadwerkelijk op voorraad is. U kunt bestellen via de site en ophalen in de winkel, selecteer dan Betalen bij Halen en maak de order af. Ik mail u als het door u bestelde item voor u klaar ligt. Na 14 dagen gaat de niet opgehaalde bestelling weer de voorraad in !

Shipping Europe and Worldwide

We are shipping worldwide always with track and trace !  For people outside europe VAT isn't charged on exports to countries outside the EU . Only avaible when you live outside Europe!!  Returns of damaged records are at own risk and cost!

What's the status of my order?

There is no communication between the pressing plants and the dutch wholesaler, if an item is in backorder we don't have any status untill it's shipped, which means we recieve it the day after. If the item is cancelled then I will contact you for a refund or to pick out another item. (Due to Covid-19 it all takes a while longer because the companies are forced to work with less people at the same time.) If you don't want to wait for the records to be shipped out it'll be no problem to cancel the order and get a refund. Thanks for understanding.

Awaiting repress:

Awaiting repress titles are in the process of being repressed by the label. No ETA is available at this time. That can be 2 days 2 months or longer!

Pre-Order:

A Preorder is an item that has not yet been released. Typically the label will set a projected release date (that is subject to change). If a projected release date is known.  Other Preorders are set to release 'TBA.' This means that release date is yet 'To Be Announced'. The Preorder can be released anywhere between weeks, months or years from its initial announcement.

Delayed:

Means that the record is out but not in our shop tthere can be problems with shipping from abroad or problems wih the record company stock

Refunds:

When an order is (partially) canceled, the refund will happen automatically. (**NOTE: When an order is payed with PayPal and the payment is older than 180 days, you'll have to send us a payment request via PayPal yourself. For the PayPal-address you can contact us via the live chat or by phone.)

© 2009 - 2024 North End Haarlem | sitemap | rss